FAQ

Jak zdobyć bilety? Jak zdobyć bilety?
WJakie rodzaje biletów sprzedajemy? WJakie rodzaje biletów sprzedajemy?
Co to oznacza,że moje bilety sa na żądanie? Co to oznacza,że moje bilety sa na żądanie?
Czy w cene wliczone są opłaty? Czy w cene wliczone są opłaty?
Czy mogę anulować bądź zwrócić bilety, jeśli nie mogę ich użyć? Czy mogę anulować bądź zwrócić bilety, jeśli nie mogę ich użyć?

Jak zdobyć bilety?

Kiedy rezerwacja zostanie potwierdzona i opłacona, od razu prześlemy kupon / bilet elektroniczny w formacie PDF na adres e-mail. Musisz wydrukować PDF kupon / bilet elektroniczny, i przedstawić kopię na miejsce wyścigu. Na PDF kuponie / bilecie elektronicznym będzie wyraźnie potwierdzone, czy bilety zostaną dostarczone do hotelu, zostaną wysłane na adres wysyłki / domu przez kuriera lub bilety należy odebrać na torze. Wszystkie potrzebne informacje zostaną wydrukowane na PDF kuponie / bilecie elektronicznym.
Powrót do FAQ

WJakie rodzaje biletów sprzedajemy?

Sprzedajemy TYLKO bilety na wyścigi F1, odbywajace się zazwyczaj w niedzielę lub bilety na kwalifikacje i treningi odybywające się zazwyczaj w piątek i sobotę. To jakie bilety są dostępne na jakie wyścigi,zależy od wyścigu i może ulegać zmianie przez cały sezon!
Powrót do FAQ

Co to oznacza,że moje bilety sa na żądanie?

Na niektóre wyścigi bilety są żądanie. W takich przypadkach czas oczekiwania na decyzje czy są one dostępne czy nie może trwać, aż do następnego dnia roboczego. Jeśli rezerwacja zostanie potwierdzona to sfinalizujemy płatność i wyślemy e-mail z potwierdzeniem rezerwacji i e-biletem/kuponem. W przypadku odrzucenia rezerwacji zostaniesz jak najszybciej poinformowany i żadna płatność nie zostanie pobrana.
Powrót do FAQ

Czy w cene wliczone są opłaty?

Tak, w cenę wliczona jest nasza i pośrednika opłata rezerwacyjna. Opłaty rezerwacyjne mogą spowodować, że będze niewielka różnica pomiędzy ceną, która płacisz tutaj, a tą która będzie wydrukowana na bilecie otrzymanym na miejscu wyścigu. Cena często wzrasta im bliżej do daty wyścigu! Opłaty rezerwacyjne również obejmują koszty dostawy oraz koszta sprzedaży biletów zarówno pośrednika i nasze. Ważne jest byś był świadomy tych opłat PRZED zakończeniem rezerwacji, jeśli masz jakieś pytania w sprawię tych opłat, prosze skontaktuj sie z nami PRZED zakończeniem rezerwacji, ponieważ bardzo rzadko możemy pomóc po zakończeniu rezerwacji!
Powrót do FAQ

Czy mogę anulować bądź zwrócić bilety, jeśli nie mogę ich użyć?

Zapłacone i potwierdzone bilety nie mogą zostać anulowane, zwrócone czy wymienione. Żadny z naszych pośredników nie akceptuje jakiegokolwiek anulowania. Jeśli nie możesz użyć biletu, przekaż go przyjaciołom itp., my nie jesteśmy w stanie Ci pomóc, przepraszamy.
Powrót do FAQ

 

Ticmate
22 397 91 68 22 397 91 68 e-mail e-mail


Do koszyka